Софтуер

Страна:
Softkey Магазин за софтуер - цени, описания, изтегляне,
покупка на лицензирани компютърни програми
 
Намери софтуер: Пример: ISOsystemPlus
 
Подробно търсене
 
Всички съвети Колективната покупка е начин да купите продукти на изгодна цена. Приятели или познати се уговарят да закупят някакъв продукт - колкото по-голямо е количеството, толкова е по-изгодна цената.
 
 
 

Често задавани въпроси (FAQ)

На тази страница можете да намерите отговори на често задавани въпроси. Въпросите са разделени на категории по типове на посетителите: общи въпроси, вопроси на автори на софтуер, дилъри, афилианти.

   Общи въпроси   Автори   Дилъри   Афилианти   
 
Търсене в често задаваните въпроси:
 
Номер (#):
Категория:
Ключови думи:

Въпроси 1 - 20 от 23
Начало | Пред. | 1 2 | Следв. | Край | Всички 

Категория "Доставка на материални обекти"

#1144
Може ли да получа дистрибутив на програма на диск, ако е била платена поръчка без доставка на материален обект?
Да, може. Вие можете да направите заявка за доставка на дистрибутив на CD тук. В забележките задължително посочете номера на поръчката, към която поръчвате доставката. Или използвайте този линк за покупка след като се оторизирате с логина и паролата от поръчката.

#1145
По какъв начин се изпълнява доставката на програма?
Регистрационния код на програмата може да се изпрати на клиента по електронната поща («E-Mail»). Ако Вие искате доставка на материален обект, то стоката ще бъде доставена на адреса, посочен при регистрацията. За да изберете материална доставка, трябва при оформянето на поръчката да изберете подходящия за Вас способ на доставка. Адреса за доставка може да се промени, посочвайки нов при оформянето на поръчката.

#1146
Кой отговаря за доставката?
За доставката на стоката може да отговаря както администрацията на сървъра «Софткей», така и автора на програмата (фирмата, която е поместила информацията за програмата в каталога). При оформяне на поръчката от купувача информацията за поръчката се изпраща, съответно, или до администрацията на сървъра, или на автора.

#1147
Кога става изпращането на стоката?
В момента в който администрацията на сървъра получи потвърждаване на плащането, стоката ще бъде изпратена на купувача. Изключени правят някои западни продукти. Сроковете могат да се увеличат до 2-6 седмици заради митническите процедури.

#1148
Отговаря ли сървъра Софткей за качеството на стоката?
"Софткей" не тестира продуктите за тяхна съвместимост с каквито и да било конкретни устройства, системи и т.н., пригодността им за работа в каквито и да било специфични условия и т.н. Софткей не отговаря за загуби на Клиента, преки или косвени. Размерите на компенсацията на Клиента от страна на сървъра «Софткей» при никакви обстоятелства не могат да превишат стойността на платената стока.

Категория "Плащане на поръчка чрез банка"

#1149
Платих по банков път, но все още не съм получил ключа.
Срока за постъпване на плащания по вносна бележка на различните банки обикновено е 2-3 работни дни. Вие можете да почакате пристигането на парите или да потвърдите плащането, изпращайки ни копие от платежния документ с референция на банката по факса 071818871, или сканиран по електронната поща на адрес info@softkeybg.com. Обещания срок за обработка на поръчка е 72 часа, но като правило, стоката се изпраща на същия ден.

#1150
Банката не приема вносната бележка или платежното, което разпечатих след оформяне на поръчката. В банката казват, че посочената банкова сметка е грешна и не се приема за плащане. Как да платя поръчката?
Посочените сметки в платежните документи съответстват на действителните – всекидневно получаваме ежедневно ние получаваме по тях десетки плащания. Пробвайте в друга банка да платите поръчката, най-вероятно служителката е объркала сметката при въвеждането.

Категория "Документи за плащане"

#1151
По какъв начин и в какви срокове ще получим оригиналните данъчни фактури?
Всички необходими за отчетността финансови документи се изпращат чрез Български пощи с препоръчано писмо на фактическия адрес на фирмата, посочена при оформянето на поръчката. Документите се оформят в течение на 5 работни дни от момента на фактическата доставка на поръчката. При изпращане на препоръчаното писмо на вашия електронен адрес се изпраща уведомление. Забележка: Договор за доставка се оформя по предварителна заявка. Ако по някаква причина Вие не сте получили документите, моля обръщайте се към нас на адрес customer_finance@softkeybg.com или на телефон 071818870, като предварително проверите правилността на посочения обратен пощенски адрес в Вашия профил на сайта. Освен това, в случай на крайна необходимост ние можем да изпратим по Ваша молба копия на документите по факса или електронната поща в сканиран вид.

Категория "Въпроси за програми"

#1152
Какво да правя, ако програмата не работи?
1.Първоначално - проверете техническите изисквания на програмата и конфигурацията на Вашия компютър. Ако всичко съответства, то опитайте да пуснете програмата на друг компютър и, ако на другия всичко работи - сравнете конфигурацията . 2.Техническата поддръжка на повечето програми се осъществява от разработчиците. Затова трябва от описанието на програмата на www.softkeybg.com да намерите адреса на сайта на фирмата, а след това да намерите страница или e-mail на службата за техническа поддръжка. Типичните имена на разделите на сайтове където можете да ги намерите са: "Поддръжка", "Тех. поддръжка", "Support" или "Контакти", "За нас". 3.Някои фирми публикуват на своите сайтове често задавани въпроси на ползващи и отговори от своите специалисти. Понякога това са "Въпроси" или "FAQ", понякога "Форум" или "Конференция". Там Вие можете да намерите описание на своя проблем и начин на решаването му. 4.Понякога се получава така, че всеки нов тираж на програма излиза с някаква грешка, която авторите не са открили при тестирането. Обикновено, веднага се пуска патч, "кръпка", която поправя тази грешка. Патчовете се пускат на сайта и могат да се изтеглят безплатно. 5.Ако на сайта на производителите не сте намерили решение, трябва да подготвите и ни изпратите запитвани (на http://www.softkeybg.com/personal/support/ticket_ask_admin.php) описание на проблема примерно в такъв вид: 1. Пълното име на продукта: 2. Номер на поръчката към Софткей: 3. В какво се състои проблема: 4. На какъв етап (или в резултат на какви действия) се появява: 5. Текста на съобщението, което се появява при възникване на грешката (ако има такова) 6. Конфигурация на компютъра: Тип на процесора (CPU) и честота Обем на оперативната памет (RAM) Тип на видео-картата и обем на нейната памет (DRAM) Свободното място на твърдия диск (HDD) Тип на звуковата карта Тип и скорост на CD-ROM Версия и модификация

Категория "Грешки в работата на SoftKey"

#1153
Въпрос по работа с програмата.
Техническата поддръжка на дадения продукта се осъществява от фирмата-производител, моля, обърнете се към службата за техническа поддръжка на производителя.

Категория "Регистрация на сайта"

#1141
Как да се регистрирам на сайта?
Съществуват два начина за регистриране на клиенти: пълна (подробна) регистрация и упростин вариант. За пълна регистрация на сървъра трябва да се попълни регистрационна форма в секцията на клиента. При оформянето на поръчка е възможен и упростен вариант на регистрация, когато трябва да се посочи логин и парола. Вие можете да използвате бързата форма за регистрация и да не попълвате всички полета за регистрация, тогава логин и парола ще Ви бъдат генерирани автоматично. Можете да промените тези значения в секцията на клиента. Сведения за профила (код, ID и парола) ще Ви бъдат изпратени на посочения от Вас електронен адрес.

#1142
Нужно ли да се сключва специален договор с администрацията на сървъра?
Договора за покупка е едностранен и не се подпесва директно. Купувайки софтуера, Вие автоматично се съгласявате с условията за продажба на програмите.

#1143
Мога ли да добавя програми в кошницата без регистрация на сайта?
Ако не сте регистриран на сайта, програми от каталога могат да се добавят във Вашата кошница, но можете да ги закупите сама след регистриране. Вие можете да ползвате бързата форма за регистрация и да се регистрирате на сайта по време на оформянето на поръчката.

Категория "Работа с каталозите"

#1154
Мога ли да получа подробна информация за производителя на програмите?
Програмите в каталога са разпределени по раздели. Сведенията за всяка програма се публикуват в инфото на програмата. Тези данни предоставя автор на софтуера. Информацията за фирмата, която представя програмата се публикува в инфото на фирмата. За да видите сведения за фирмата, трябва да натиснете съответния линк (връзка) на страницата с информацията за програмата.

#1155
Какво представлява пакета програми?
Автора може да комбинира свои програми и да съставя «пакети програми», добавяйки в тях програми на други автори, а също да включва свои програми в пакети на други автори. Пакета програми е набор от програми на един или няколко автора, който се състои от определено количество копия на различни програми, които могат да се комбинират по групи.

#1156
Може ли да се купят само няколко програми от пакета?
Да, ако това е разрешено от съставителя на пакета. Купувача може да вземе както целия пакет, така и отделни програми.

Категория "Персонални данни"

#1166
Как да получа забравена парола?
Ако сте забравили паролата, то тя може да Ви бъде изпратена по електронната поща на адреса, посочен при регистрацията. Когато Вие се опитате да влезнете в персоналния раздел като неоторизиран ползващ, системата ще Ви предложи да въведете логин и парола във формата за оторизация, да се регистрирате на сайта или да се възползвате от формата за изпращане на парола по електронната поща. Във формата за изпращане на парола посочете логин или e-mail. Паролата ще Ви бъде изпратена на адреса на електронната поща, посочен от Вас при регистрацията на сайта.

#1167
Как да променя паролата за достъп?
Можете да въведете нова парола за достъп в секцията на клиента «Персонални данни». За целта трябва да промените данните: да въведете текущата парола, да добавите нова, да я повторите и да запишете промените.

#1168
Какви данни се посочват в реквизитите?
Реквизитите съдържат информация за контактните адреси и банковата сметка на купувача. Тези данни трябват при взаимните плащания и контактите със сървъра и ползващите. Те влизат в платежните документи и трябва да са въведени на кирилица.

#1169
Как да управлявам информацията за фирмата?
Редактирането на информацията става в раздела «Фирма». Сведенията могат да бъдат представени на български, руски и английски език. При редактирането на данните трябва да се посочи, на какъв език ще бъде добавена информация.

Въпроси 1 - 20 от 23
Начало | Пред. | 1 2 | Следв. | Край | Всички 

Ако не сте намерили отговор на своя въпрос, Вие можете да се обърнете към нашата служба за техническа поддръжка:

Вашата кошница е празна Кошница
Общо поръчки: 19 029 719
 
OpenID

Google ID
логин:
парола:
Регистрация
Забравили сте паролата?
 
Секция на клиента
Магазин
Помощ
За партньорите
Сервиз
Региони
 
 
Информация за контакт
0887336370
Пн Вт Ср Чт Пт
10:00 - 16:00 ч. (GMT+2, Sofia)

Контакти

 
Задай въпрос на тех. поддръжка
Тех. поддръжка
 

Ние приемаме
Методи на плащане и други начини на плащане
 
Мейл листи
 
 
e-mail:
За мейл листите
Промени параметрите
 


ВирусБлокАда - блокирай вирусите
Блокирай вирусите
 
Win-RAR.bg
Win-RAR.bg
 
NOD32 Antivirus
 
 

Версия за печат
  |

Защитен режим
Dossev
Ако имате възникнали проблеми или въпроси, Вие можете да се свържете със службата за техническа поддръжка.

Тел. 0887336370, 071818870
от понеделник до петък 10:00 - 16:00 ч. (GMT+2, Sofia), почивни дни събота и неделя
Контакти
Сайт за алтернативно решаване на спорове към Европейската комисия ОРС
Softkey page @ Google+


Продукт на фирма «Битрикс»
Разработено от
«Битрикс»

 
Copyright © 2001–2017 ЗАО «Софткей»